مصاحبه آرشیو خبر ها
مدیر یووه خرید تیاگو سیلوا را تایید کرد ؟ آخرین صحبت های مرد ترانسفر باشگاه یوونتوس

مدیر یووه خرید تیاگو سیلوا را تایید کرد ؟ آخرین صحبت های مرد ترانسفر باشگاه یوونتوس

بپه ماروتا اشاره کرد که تیاگو سیلوا یک گزینه خرید برای یوونتوس می باشد: «این موضوع من را به یاد شانس خرید آندره آ پیرلو می اندازد.»

 

مدیر باشگاه یوونتوس در مصاحبه با رای اسپورت در مورد مسائل بازار نقل و انتقالات و به خصوص تیاگو سیلوا که در پایان فصل بازیکنی آزاد خواهد بود، صحبت کرد:

 

تیاگو سیلوا یک بازیکن فوق العاده است و من نمی دانم تصمیم پاریس سنت ژرمن برای آینده چگونه است. این موضوع من را به یاد شانس خرید پیرلو در گذشته می اندازد و اینکه بسیاری او را یک بازیکن تمام شده می دانستند ولی ثابت کرد که یک معامله عالی برای ما به عنوان بازیکن آزاد بوده است.

 

ویتسل:

 

او یکی از اهداف ما برای فصل آینده است و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد خریداری خواهد شد ولی اگر زنیت اجازه مذاکره بدهد، در ژانویه او را جذب می کنیم.

 

ماتوییدی:

 

در تابستان تیم پاریس سن ژرمن انتقال ماتوییدی به یوونتوس را وتو کرد چون قصد فروش او را نداشتند.

 

براردی:

 

من تکذیب نمی کنم که وضعیت براردی را به طور جدی زیر نظر داریم. او یک ستاره مهم برای ساسولو و تیم ملی است ولی اگر بازیکنی اصرار داشته باشد که نمی خواهد پیراهن یوونتوس را بر تن کند، ما قطعا نمی توانیم او را مجبور به انجام این کار کنیم.

 

لیختشتاینر:

 

قرارداد او رو به اتمام است ولی بازیکنی شایسته تحسین است. او یک بازیکن حرفه ای است ولی در فوتبال فقط 11 نفر در زمین حضور دارند و در یوونتوس شما باید تصمیمات را بپذیرید. من امیدوارم او شرایط را درک کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: